Veelgestelde vragen

Waar komen jullie albums vandaan?

De albums komen allemaal uit Zuid Korea. Wij werken met officiële leveranciers die ervoor zorgen dat de albums veilig naar Nederland worden verzonden.

Zijn jullie albums echt?

Ja de albums zijn 100% echt.  Wij controleren nog altijd voor de zekerheid of de albums na een lange reis niet beschadigd zijn. Verder kan de authenticiteit van de albums worden gekenmerkt aan de Komca Stickers op de achterkant van het album.

Wat is de Hanteo & Gaon chart?

De Hanteo & Gaon Charts is een realtime saleslijst die de verkoop van albums samenvat. Dit betekent dat jij jouw favoriete artiest steunt bij aankoop van deze albums, hierdoor komen ze hoger op de charts.

Wat is een Komca sticker?

Deze kleine holografische stickers zijn te vinden op de meeste (maar niet alle) officiële albums en dvd's die voor de Koreaanse markt worden gedrukt, en bevinden zich bijna altijd op de achterkant van het album. Komca is eigenlijk een afkorting voor de Korean Music Copyright Association, en deze stickers zijn als een teken van authenticiteit. Alle albums in de webshop hebben Komca stickers.

Hoelang duurt de verzending?

Een verzending duurt tussen 2 tot 5 werkdagen. In verband met vakantiedagen (kerst sinterklaas etc.) kan de verzending wat langer duren. Ook i.v.m het Coronavirus kan deze verzendtijd uitlopen. Heb je je bestelling niet ontvangen? Mail ons dan op kpopmerchnederland@gmail.com, of vul het contactformulier in.

Pre-order / vooruitbestellen?

Een pre-order is een vooruitbestelling van een nieuw aangekondigd artikel.
In sommige gevallen kan het voorkomen dat een nieuw aangekondigd artikel enkele weken/maanden op zich laat wachten totdat deze in de winkel arriveert.

De versie van de gekozen album kan nog niet worden geselecteerd, aangezien wij dit pas bij ontvangst kunnen zien. Je kunt wel in de opmerking een voorkeur toevoegen en wij proberen jou dan het gewenste album te versturen.

Wat gebeurt er als ik niet pre-order artikelen samen met pre-order artikelen bestel?

Dan wordt alles samen in 1 keer verstuurd, zodra de laatste artikelen binnen zijn. Hou hier dus rekening mee wanneer je bepaalde artikelen eerder zou willen hebben, deze moet je dan apart bestellen.

Ik wil iets terugsturen hoe kan dat?

Je kan binnen 2 weken je producten retourneren, dit is wel op eigen kosten. De albums moeten geseald teruggestuurd worden. Zodra wij jouw pakketje hebben ontvangen zullen wij contact met je opnemen en het geld op je rekening terugstorten. Dit is exclusief de verzendkosten van  €6,95 die betaald zijn bij het bestellen van het product. 

Het product is uitverkocht, wanneer wordt het weer aangevuld?

De producten worden meestal zo snel mogelijk na uitverkoop weer aangevuld. Zit er geen album tussen die jij heel graag zou willen hebben? Stuur ons een berichtje via Instagram of vul het contactformulier in, wij kunnen deze dan misschien aan onze collectie toevoegen.

Hoe kan ik betalen?

Bij ons kan je betalen met de volgende betaalmethoden:

IDEAL, Klarna & Paypal

Je kunt met Paypal direct betalen. Als er sprake is van een uitgestelde bankbetaling, wordt je product verstuurd zodra we je betaling binnen hebben.

Ik heb een kortingscode gekregen hoe kan ik deze gebruiken?

Als je naar de checkout gaat, dan links onder de lijst met producten “Add Coupon”. Daar kan je de kortingscode toevoegen en die wordt hier ook gelijk berekend.